torsdag 11 oktober 2012

God morgon torsdag!

Jobbade skitlångt pass igår, 07-21:30 men fick då kompensationsledigt idag :D Så här sitter jag i soffan, under min mysfilt med en kopp kaffe och ena katten som spinner bredvid. Myspys!
Hade ju planerat träning igår efter arbetspasset (som skulle ha slutat 16:00), som tur var fanns det möjlighet att ta ut en fystimme på jobbet så det blev ett axel- och bicepspass ändå.

Körde ben borta på Iron Works för 3 dagar sedan. Träningsvärken sitter fortfarande i! Jag sa till mig själv att "om jag inte känner av detta imorgon så vet jag inte vad". Jag kan knappt gå som folk. Med andra ord tog jag i bra.

Idag blir en spännande dag på gymet! Träffade en tjej på IW i förra veckan vars fysik jag inte kunde låta bli att beundra. Växlade några ord med henne, en riktigt trevlig tjej. Vi bytte nummer och har bestämt att mötas upp idag på gymet. Vi ska prata lite träning och kost, köra igenom några övningar (vilka vet jag inte) och putsa lite på tekniken så den blir perfekt. Man kan ALDRIG vara nog försiktig med tekniken! Våga fråga andra personer på ditt gym om råd och tips, det finns alltid guldkorn som vill hjälpa till :)

Appropå guldkorn. Jag skrev ju i något tidigare inlägg att jag mailat en av mina förebilder.
Heidi Vuorela heter hon, många av er har säkert hört talas om henne eller redan läst hennes blogg.
Jag är väldigt imponerad av Heidi. Hon har många års träningserfarenhet och även tävlat i bland annat Luciapokalen och som omslagsmodell för träningsmagasinet BODY (som jag prenumererar på). I hennes blogg skriver hon bland annat om sin träning och kost. Hon lägger ut tränings- och kostbilder, men även videor. Mycket och intressant läsning!
Hon är en stor inspirationskälla och jag ser fram emot att följa hennes utveckling framöver :) Hennes blogg hittar ni här; http://heidivuorela.com/

Detta blev ett långt inlägg. Förhoppningsvis är ni pigga och på strålande humör och orkar läsa ändå ;D

Heidi Vuorela

Nya lurar och en gräsdrink, på väg till gymet
för passet som tog kål på mina stackars ben ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar