torsdag 18 oktober 2012

Inte enligt planerna..

Hade vilodag igår, gick omkring och gnällde lite lätt över detta och var extremt taggad för träning.
Gick och la mig igårkväll med ett leende på läpparna, "imorgon är det dags igen.. efterlängtat ryggpass".
Men vad händer då. Har den där dagen i månaden då jag knappt kan röra mig, sån enorm smärta och Alvedon + Ibumetin hjälper inte mycket. Bara att härda ut. Förhoppningsvis går det till sig lite under dagen. Det är enerverande, att vara tjej.

I övrigt rullar allt på. Träningen går bra (har aldrig haft sån träningsvärk förr som jag hade nu i magen och axlarna i 2 långa dagar..), jag har tappat lite motivation till att skriva på hemtentan i plugget men den kommer nog tillbaka den med. Vi hade studiedag med jobbet igår, skönt att träffa allihopa utanför avdelningen ibland.


JAG VILL HA TILLBAKA MIN ENERGI.
Helst nyss.

Ockuperat samtliga stolar.
Tack.

Försöker bli duktigare på att föra träningsdagbok.


Höst/Vinter utanför psykiatrin i Sundsvall. Det kom en massa snö häromdagen, inte mycket kvar.
Tycker gott att snön kan vänta till i slutet av december.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar