torsdag 11 oktober 2012

Jag har kommit fram till att hushållssysslor är skittråkiga. Diskat, inte kul. Tvättat, inte kul. Städat, inte kul. Handlat mat, inte kul. Men det är i alla fall skönt när allt är klart. 

Börjar bli hungrig igen. Jag är tametusan alltid hungrig numera. Kokar lite ägg, tänkte göra goda Wasa sport-mackor med kokt äggvita och en jäklans massa kaviar ;) 

Ska förbereda lite för en mini-middag också, en sån där jag äter ibland före träning. Ska vara på gymet 15:30 ungefär och kommer ju definitivt inte stå mig på mina fjuttiga äggmackor tills dess. 
Det blir läckra tacokycklingwraps-liknande grejer som jag hittade i senaste numret av BODY. 
Spännande.

Nike kör slappar-torsdag <3

Eros tycker att matte ska bege sig till träningslokalen.
Eller?


Från i lördags, inför Ladies Night med kollegorna.

Less på att vara snygg på bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar