fredag 12 oktober 2012

Peppar..

Försöker förmå mig att börja med hemtentamen. Det ÄR roligt, bara man ids komma igång. Böckerna ligger på bordet, kanske en kaffe kan få igång studiehumöret?

Träningsvärken i benen börjar släppa, armarna likaså. Men ryggen känns av efter gårdagen.
Jag fick ju en rundtur på nya gymet, lite tips på nya övningar och lite feedback på utövandet och småtrix för att få ännu bättre teknik. Nu vankas ett helt nytt träningsschema, den här snälla tjejen som visade mig runt igår erbjöd sig lägga upp ett nytt schema åt mig. Spännande, ser verkligen fram emot det :D

Men åh. Jag VILL INTE öppna skolböckerna! Har femtioelva andra saker jag skulle kunna tänka mig att göra just nu. Men jag måste.

Ikväll blir det fest för hela slanten.

Laddar inför hemtentamen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar