måndag 13 augusti 2012

Ledig måndag, passar perfekt efter en hektisk helg på jobbet.
Planen var att kliva upp kl.07 imorse för en tidig före frukost-pw. Kl.04:30 vaknar jag, pigg som tusan och kan inte somna om. Vrider och vänder på mig, bestämmer mig för att läsa bok tills jag somnar. Somnar till slut, sover FÖRBI alarmet på mobilen och vaknar 09.. tusan också. Men morgonpromenad blev det i alla fall, före frukosten. Kom dessutom nyss hem från ett benpass på gymet.

Om jag inte har ordentlig träningsvärk imorgon är det något som är allvarligt fel på min kropp.
Tog i ordentligt idag (som alla andra träningspass..) och klev dessutom över den gyllene gränsen jag satt åt mig själv på både bencurl och benspark, efter att ha pressat tung i benpress och dragit slut på baksida lår med raka marklyft.
Så idag är jag stolt! Jag grejade mina mini-delmål, får se i slutet av året om jag lyckas nå mina mål för 2012 ;)

Kjol och väst inför lördagkvällens bravader 120811.

Brevväxlar lite med Umeå universitet ;) Fick mina användaruppgifter idag,
dags att spana in schemat för första terminen! :D

Laddad för morgonpw!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar