fredag 17 augusti 2012

Ny träningsmetod?

Godmorgon fredag! Kom hem från morgon pw för en kort stund sedan. Provade något nytt idag, att förutom vatten och kaffe även ta en proteinshake innan jag gav mig ut. Blir så snurrig i kolan trots att jag dricker massor med vatten innan jag går, det här kanske hjälper?

En kollega hade med sig något spännande till avdelningen igår, TRX. Jag testade lite och det var faktiskt riktigt roligt, och jag tror definitivt att det ger resultat. Borde kanske köpa hem? Det som hindrar är priset. Dom är inte billiga.

Träningsvärken i benen har börjat ge med sig, men axlar och triceps gör sig ständigt påminda. Huva.
Tanken är att det ska bli ett rygg- & magepass idag. Tar det i eftermiddag.

Får besök i helgen av en god vän från den lite mer norra delen av landet. Vi har inte träffats på lite över 3 år så det ser jag verkligen fram emot. Planen är att röra sig mot Selånger marknad på lördag och eventuell utgång på kvällen :) Har mitt 6e och sista träningspass att få in i helgen med, blir nog inga problem.

Motivationsbild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar