lördag 25 augusti 2012

Vilodag

God morgon allihopa! Det är lördag och jag tar en väldigt lugn start på dagen. Proteinshake, dusch, kaffe. Snart frukost. Sedan bär det av mot jobbet där jag spenderar timmarna mellan 11-21:30.

Det har gått många diskussioner på diverse träningsbloggar (dom flesta skrivna av tjejer) om huruvida man satsar mot en platt mage eller ett 6-pack. Jag själv lutar mer åt det sistnämnda.. ska det vara något ska det vara mycket muskler. Har lagt in hård magträning för ett av mina pass som jag kör varje vecka, bålen involveras i det mesta du tränar så jag tycker det räcker så. Tills vidare ;) Jag har kommit en liten bit på väg men det är långt kvar.

Nu börjar jag bli hungrig. Redan.
Kanske lika bra att mästerkocka fram lite frukost.

Fått schema för första veckan i Umeå! Längtar sönder mig! :D 

Dagsformen. Som sagt, jag har kommit en bit men har
långt kvar till målet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar