onsdag 22 augusti 2012

Usch vad dålig jag varit på det här senaste tiden, bloggandet. Skämmes! Må bättra mig.
Har träningsvärk utan dess like idag. Körde bröst och armar igår, det var nästan pinsamt längesen jag tränade bröst. Tog tyngre och fler reps än jag gjorde sist vilket ju måste vara ett resultat av övrig överkroppsträning ;P Fick en riktig energi- och självförtroendeboost där så jag körde slut på armarna med.. fullständigt. Skakade i hela kroppen när jag gick ifrån gymet.

Och idag känns det. Huvaligen. Och värre kommer det vara imorgon. Jag frågade chefen om man får sjukskriva sig för träningsvärk men han tror inte att det räknas som godkänd frånvaro.. ;) inte jag heller visserligen. Tur jag är ledig imorgon.

Printar ner några fler rader senare ikväll, eller imorgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar