tisdag 7 augusti 2012

Nedslagen.

Efter 3 lediga dagar kom jag till jobbet full med energi igår. Under kvällen smög sig huvudvärk på.. nackstelhet.. "äh, säkert bara för att det är mycket att göra ikväll" tänkte jag. När jag kom hem från jobbet kände jag mig helt slut, huvudet bankade och jag försökte sova.
Vaknade med feber imorse. Är snuvig, ont i skallen, slutkörd i kroppen och som sagt febrig. Fy bubblan. Det var inte vad jag hade planerat. Den här veckan skulle bli full med jobb, träning och planering inför första resan till Umeå nu i september.
Fick sjukskriva mig, kunde inte somna om.. fått i mig frukost och en god vän kikade förbi med alvedon.

Ja. Så mycket mer spännande än så blir det nog inte på en stund. Bara att lyssna på kroppen och låta den ta sin tid.

Till alla er som INTE ligger hemma sjuk idag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar