söndag 23 september 2012

2 pass = bra söndag.

Ajemensan! Arbetsdag 7-16, hunnit med en sväng ut till brorsorna och dessutom 2 träningspass på det. Inte illa! :)

Anledningen till att det blev två pass idag är egentligen ingen större grej, tanken var att det skulle bli 1 pass med både biceps och triceps. Dock träffade jag på en riktigt trevlig donna på gymet som gav mig lite feedback, tips och trix för bicepsträningen. Fick lite assistans och finputsning på ett par övningar så den tilltänkta tiden att hinna både bic och tric räckte endast till det förstnämnda.
Men bra som fasen blev det! Stort tack till henne!

När jag kom hem ikväll drog jag direkt upp till gymet, körde det jag hade kvar (för triceps) och vände sedan hemöver. NU är jag nöjd ;) Nu kan jag sova gott inatt.

Hoppas på träningsvärk imorgon, annars blir jag nästan lite besviken.
Nu blir det myskväll i soffan, en skål kvarg och en kopp the.

Bra söndag. Mycket bra söndag.

Nedan har jag påtat ihop en bild som visar på vad som hänt sedan jag kom igång med styrketräningen.
Bilden till vänster är strax över året gammal, den till höger från i sommar.
Jag har kommit en bit på väg, men det är lååååångt kvar till målet :D En spännande resa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar