tisdag 25 september 2012

Vingelben 2000

Idag lyckades jag med något jag skjutit upp på länge, att ta ett helt pass på ett nytt gym. 
Pallrade mig iväg till Iron Works i stan och körde ett hårt benpass. Fullkomligt läskigt hårt, som jag vinglade på benen när jag gick därifrån, lite likt Bambi på hal is. Men bra gick det!
Det tar ju som en stund att ställa om hjärnan från maskinerna man är van vid till dom "nya" på det nya gymet, men det gick bättre än förväntat. Värmde upp på crosstrainer (hör och häpna, jag som avskyr crosstrainer), körde benpress, liggande bencurl, benspark och sittande vadpress. Ett kort men intensivt pass på strax under timmen.

Får se om det blir tidig säng ikväll, tänkte ta mig upp i tid imorgon och hinna med ett axelpass före jobbet som börjar kl.11. Behöver jag ens nämna vad kvällsmellanmålet kommer bestå av..? ;)

Det blir med all säkerhet fler besök här :)

Motivationsbild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar