söndag 2 september 2012

Resa till värmen? Ja tack!

Vilken helg! Hänger inte riktigt med tror jag, men har absolut inte haft något att klaga på.
Prio 1 är just nu att få i mig så pass mycket mat och vätska att jag orkar träna ikväll, som ju var tanken.

Min träning kommer sättas lite på prov i mars nästa år. Jag och morfar ska iväg till San Agustin (Gran Canaria) och bergsvandra! Det blir såklart inte bara vandring, jag hoppas på en del solande och njutande av det härliga varma högsäsongsvädret. 2 veckor kommer jag spendera på den vackra ön, bara njuta av att komma ifrån Sverige en stund. Passet är fixat och biljetterna betalda :)

Nu är det allt dags för nästa måltid, energidepoerna ska fyllas på! Hiskeligt sugen på lakrits men jag låter bli det ett tag till.

Tess vs Gran Canaria, mars 2013.



Nike och jag vill trycka lite extra på vikten av att ladda batterierna emellanåt ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar