tisdag 4 september 2012

Ryggpass och Ume-tripp

Efter en bra dag på jobbet, ett bra pass på gymet och en lugn och skön kväll är det äntligen dags för sängen. 
Fick mail av kursansvarig i Umeå idag, vi börjar kl.13 imorgon istället för kl.10. Vilket innebär att jag inte behöver skynda upp till tåget kl.06 utan kan bege mig kl.08 istället. Alldeles perfekt, lite mer sömn tackar jag för. 

Kände av tidspressen på gymet ikväll. Hade planerat ryggpass och dom brukar bli relativt långa, men med 40min till godo fick jag prioritera om mina övningar och köra lite tyngre, lite färre reps. 
Tog mig igenom marklyft, T-bar rodd, breda lats och ryggresning med viktskiva. Det blev faktiskt riktigt bra, får se om det känns av imorgon ;) 

Sov gott allihopa! Det blir inget bloggande förrän tidigast på fredag nu då jag lämnar datorn hemma under resan. Tar med kameran dock, får se om jag kommer ihåg att använda den bara. 

Mästerkockade ost- & skinkpaj häromdagen.
Denna härliga mumsbit tillsammans med grönsallad.. perfekt.
Använder Västan 5% ost, mycket protein och mindre fett ;)

Leverans idag! Testar annat proteinpulver för en gångs
skull, får se om det är nå att hänga i gran.

Det blåste upp och mörknade på. Men skitväder hindrar sällan träning.


Svettig och trött efter ett kort men intensivt pass. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar