tisdag 4 december 2012

Axlar och biceps

Det blev ett bra axel- & bicepspass idag, körde på ordentligt för axlarna med många set och många reps (enligt planen), biceps fick bara 2 övningar men det känns redan bra i armarna.
Efter uppvärmning med rotaturkuffövningar blev det axelpress med hantlar, hantellyft åt sidan, drag till hakan med curlstång, framåtlutande hantellyft åt sidan, hantellyft rakt fram, face pull, bicepscurls med curlstång och sittande hammarcurl.
Japp. Ett bra pass.

Imorgon har jag tagit ut "studiedag" och kommer vara ledig från jobbet. Sitter under förmiddagen med examinationsuppgiften som ska in senast på fredag, och under eftermiddagen har jag examinatiosseminarium online. Nervöst.
Jag var en av få i klassen som fick högsta betyg på förra kursen dessutom! Jag spikade ju onlinetentan om LPT, och imponerade dessutom på kursansvarige med min hemtentamen om vård för psykospatienter och ångestpatienter med suicidalt beteende. Det kändes verkligen bra, jag log hela kvällen igår! :) Och hela dagen idag med.

Hoppas ni får en mysig kväll nu allihopa!
Igår slog vi läsarrekord, igen. Tusen tack till alla er som följer min blogg, det är verkligen hur roligt som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar