torsdag 20 december 2012

Benpass

Det blev ett benpass i alla fall. Hade inte alls mycket ork. Den dåliga sömnen, för lite mat och vad som känns som ett mosigt huvud gjorde sitt. Men jag tog mig igenom det i alla fall, skadefritt. Bättre det än inget alls. Ska ta och leta reda på min gamla träningsdagbok som jag beställde från BODY i början av året. Tror det ska finnas några sidor kvar att nyttja i den.

Har fixat med ID-kort för terrängskoterkortet nu, det ska ju till att uppdateras (dom lägger till fyrhjuling eller nått sånt, sak samma, kör ändå bara skoter) och nu när det läre bli en del körande framöver är det lika bra att få det gjort. Ser dock hemsk ut på bilden så jag tänker banne mig inte lägga upp den här XD

Får se vad som blir av kvällen. Har tvätt mellan 18-22 men något kul måste man ju kunna hitta på.
Imorgon är det jobb 07-16, sedan har vi mysiga planer inför kvällen.

Tröttnöt lägger sig ner i soffan en stund efter en hård dag.

Motivationsbild

XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar