måndag 3 december 2012

Mycket på tapeten..

Jag blev tårögd igår när det var dags för "Allt för Sverige". Vernon är så duktig, han är en väldigt varmhjärtad och omtänksam person, är stolt över att vi är släkt. Och tack vare han har jag fått kontakt med en stor släkt i USA som jag inte visste att jag hade.

Idag är det ledigt från jobbet. Men tro på sjutton att jag måste dit ändå. Eller ja, inte hela vägen till avdelningen, dit ska jag först imorgon. Men till sjukhuset i alla fall och möta upp studiekamraterna på rättspsyk. Vi ska arbeta med sista gruppuppgiften för den här kursen.. läskigt vad med uppgifter det blev som måste göras. På onsdag examinerar jag en gruppuppgift, en individuell rapport ska in på fredag och sedan är det 1 gruppuppgift kvar + 2 individuella rapporter. Fasiken. Det är att stå i.

Funderar lite på när jag ska kunna klämma in träning idag. Kanske efter plugget? Ska iväg till en vän ikväll så det måste bli emellan det och studierna isåfall.



Till helgen blir det lugnt i alla fall. Är ledig från jobbet och tänkte pausa skolarbetet för ett par dagar.

Det blev mycket text i det här inlägget. Asch. Bjuder väll på en motivationsbild också ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar