fredag 28 december 2012

Bröst & biceps

Fredagkväll. Funderar på hur den ska spenderas. 
Först och främst blir det middag. Efter min gainer. Kom nyss hem från ett kort men intensivt bröst- & bicepspass. Känner av efter gårdagens axlar & triceps men det gick riktigt bra ändå.

Snart är 2012 över och vi rullar in på det nya året. Min vår kommer bli intressant.. först steloperationen av vänster tumme, då blir det träningsuppehåll för en tid. Ingen träning alls dom första 2-3 veckorna när det är tramadol-dags igen, men så fort jag går över till endast paracetamol tänkte jag försöka komma igång lite smått med kondition och lätt benträning. Sedan får jag ta det steg för steg, känna på lite långsamt hur mycket handen klarar av att greppa och lyfta.

Efter operation och sjukskrivning far jag utomlands! 15 dagar på Gran Canaria med bergsvandring, solande och badande! Längtar så mycket så jag går sönder inombords!
Sedan är ju våren nästan slut och det är äntligen dags för den efterlängtade sommaren. Härligt.


Dags för dusch. Luktar inte hallon precis efter passet, det hör liksom till.

Motivationsbild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar