fredag 22 mars 2013

Adrenalinskakis!

Jäklar anamma vad kroppen gick igång på dagens gympass! Körde rygg och mage, inledde med marklyft, körde sedan på med breda lats, smala lats, rodd i kabel med både brett och smalt grepp och avslutade med stående skivstångsrodd (bara för att jag är kär i den här övningen..!), alternerade med magövningar. 

Jag skakade i hela kroppen, ända upp i käkarna! Så taggad och full av adrenalin! Helvete! Ursäkta ordvalet ;D Men jädrans! Det är verkligen ett beroende, den här träningen. Tänk att till och med jag utvecklat ett beroende av något.. 

Två veckor utan lakrits gav resultat. Har inte ätit annat onyttigt än några bitar mörk choklad nere på Gran Canaria, när jag kom hem tänkte jag att jag skulle ta igen allt jag missat. Orkade inte mer än en handfull lakrits. Bra det. Det ska inte vara mycket sånt. Är inte det minsta sötsugen nu, skönt att veta att det räcker med ett par veckor utan så är det inte längre något som kroppen kräver. Är bara hungrig XD 

Håret blev snyggt igår i alla fall. Vi toppade och färgade, svart/rött precis som senast. Fortsätter spara ut längden en tid till. 

Dags att bege sig mot jobbet då. Första arbetsdagen på 3 veckor.

Jobbar nu bara i 3½ vecka sedan är det dags för stelläggningen av vänster tumme. Då blir jag sjukskriven ett par månader O_o Operation kl.10:00 17/4. 

En sådan har jag nu skaffat mig. Rätt nöjd ändå ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar