söndag 31 mars 2013

F.d. godismonster?

Fortfarande påskhelg. Och jag kan helt ärligt säga att jag inte ätit mer än en handfull godis på hela helgen. Hur tufft är inte det då? Jag som brukar vräka i mig lakrits, i mängder! Har massor med gott som står i skafferiet, på vardagsrumsbordet och på köksbordet, men jag rör det inte. Igår var det lördag, då blev det lakrits men inte alls mycket. Känner mig riktigt duktig ;)

Var till farmor strax utanför Hudiksvall idag. Jag har världens mysigaste farmor, hon hade gjort god mat och bjöd på fika <3

Ikväll är det tvätt och träning. Ja det skulle ha varit vilodag idag men skitsamma.
Imorgon är det jobb igen, 7-16, även på tisdag. Ledig onsdag sedan åter jobb torsdag-lördag och iväg till Umeå på söndag eftermiddag. Ska försöka hinna med skoluppgifterna mitt i allt också.
Skulle ha haft något bra alternativ till IKSU. Något som ligger närmare stan, kommer bo relativt centralt även denna gång. Faktiskt på samma hotell som sist :) Så är det någon som vet om något bra gym i Umeå är ni varmt välkomna med förslag.


Fullplanerat känns det som. 17 dagar till operation. Snart dags.

Från gårdagen. Tog en kortare paus mellan marklyften och magträningen.

Mina nära och kära vet jag vad vill ha till påsk ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar