lördag 30 mars 2013

Frukostsmoothie och App

God morgon! Kikade in i kylen och suckade. Tyckte inte att det fanns något att göra frukost av (hela kylen är full av grejs att göra frukost av dock). Svepte ihop en smoothie med frysta blåbär, lättkvarg, proteinpulver (jordgubbssmak), havregryn och vatten, i brist på mjölk. Och kaffe på G.

Tog ut en oerhört lång sovmorgon idag, har inte gjort det sedan INNAN utlandsresan. Japp, vi klev upp mellan 7-8:00 varje morgon, vilket visserligen kan räknas som sovmorgon då jag kliver upp 05 när jag ska med bussen till jobbet på mornarna. Men idag sov jag till 9! Den ni!
Det märkliga med mig är att jag inte är det minsta hungrig när jag vaknar vid 9, men skithungrig när jag vaknar mellan 05-07.

Satt och spånade igenom några bloggar igårkväll. En bloggare rekommenderade appen iMuscle för iPhone. Jag drog hem den, och nu tänker jag rekommendera den vidare till er :) Kika gärna på genomgången av appen som presenteras när du första gången startar upp den, den tar bara någon minut och ger en bra överblick av dom funktioner som appen har. Jag gillar den skarpt.

Idag ser jag fram emot ett kortare pass på gymet, i eftermiddag blir det påskmiddag ute hos mor <3 Älskade mamma <3 Ha en toppendag allihopa!

iMuscle för iPhone, bra skit :) 

Bild från sena 80-tal, jag och mor på väg mot Norrköping mån tro? :)
Folk brukar säga att vi är väldigt lika varandra, här var mamma några år yngre än vad jag är nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar