onsdag 27 mars 2013

Segkropp laddar för tenta..

Arbetsdag gjord, 7-16. Något mör i kroppen efter tre dagar på rad med tung träning, efter nära 3 veckors "vila". Började med rygg, baksida axlar och mage i söndags, ben och mage i måndags och bröst & axlar igår. NU har jag ont i kroppen! Vilokväll ikväll.

Har tenta imorgon, ska svara på frågor gällande Arbetsrätt och Patientsäkerhetslagstiftning. Hur tråkigt låter inte det? Vi har 8 timmar på oss och läraren menar att vi nog kommer behöva dom timmarna. Så då vet ni vad jag gör mellan 8-16 imorgon.. efter det tänker jag ta ut mig med råge i gymet! Har inte bestämt mig för om det blir rygg- eller armpass. Återstår att se.

Har varit duktig och testat mat från Muskelmat-boken jag fick i julklapp. Riktigt gott faktiskt. Kan rekommenderas till er som inte köpt den :)

"Flygande starke Jakob", från Muskelmat.

Älsklingsdrake! Jag vill ha! Någon rar människa som kan dra till Arken och köpa denna söta lilla krake åt mig? 


Glad-nylle ^^ 

<3
Jag och mys-Lotus <3

Tacopaj från Muskelmat



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar