torsdag 28 mars 2013

Tentamensdags.

Klockan är 07:25, om 35 min blir hemtentamen tillgänglig. "Arbetsrätt och Patientsäkerhetslagstiftning".. bara tanken på att sitta med näsan i böckerna hela dagen får mig att vilja krypa tillbaka ner under täcket.

Laddar med kaffe, litervis med kaffe. Fick svar från min lärare igår angående ett par uppgifter som skulle ha redovisats under min tid på Gran Canaria, när övriga i klassen var till Umeå några dagar. Jag har 2 veckor på mig att lämna in mina uppgifter.. jag som frågade efter dom 2 månader innan jag for och blev lovad att få göra dom innan resan. Så två veckor istället för 2 månader känns ju lite surt. Men det får så lov att gå.

Nästa termin börjar vi med VFU (praktiken), har sökt runt på olika avdelningar på kliniken. Därefter påbörjar vi AV-uppsatsen. Tänk att det är dags för den nu med.. det var ju inte längesedan jag skrev min C-uppsats! Eller ja.. 4 år sedan är det ju nu, och nu är det dags för uppsatsen på avancerad nivå.
Jag är stolt. Det kan jag inte orda annat om ;)

Min kropp känns överkörd efter veckans bravader i gymet men idag är det dags för veckans 4e pass.
Hade vilodag igår och kände mig mer rastlös än vanligt. Så en vilodag får räcka.

Tentamen mellan 08-16. Måste till universitetet och hämta ut en bok med senast kl.15 så jag får kämpa på. Önska mig lycka till ;)

Myströja på, dags för tenta.
Nej. Jag har inte ens borstat håret eller sminkat mig. Typiskt ;) 

>_<

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar