torsdag 29 november 2012

Gainer + Jag = L O V E

Kaffe [check]
Frukost [På G]

Laddar inför biceps- och tricepspass. Svänger lite utanför mitt träningsschema nu men det är ett måste för att få ihop passen den här veckan. Har en sån där 6 dagars arbetsvecka med en jädrans massa plugg emellanåt.

Gårdagskvällen var jättetrevlig. Vi var på restaurangen Saffran och mumsade tapasbuffé. Därefter bar det vidare mot Perfect Pint för en öl innan det var dags för hemgång. Väldigt mysig kväll! Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag har underbara kollegor.


Så det blir till att testa nya träningsskorna idag!
En sak till.. min gainer är ju hur god som helst! Skulle kunna dricka femtioelva stycken om dagen, har smaken mintchoklad och det är som att dricka After Eight. Mums! Det här förhållandet, mig och gainer emellan, kan nog hålla ett bra tag ;)

Motivationsbild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar