torsdag 15 november 2012

Tenta [check] Ökad matlust [just nu skyhög]

HAH! Spikade LPT-tentan på första försöket! Vi hade 2 timmar på oss för att kunna klura ut rätt svar på frågorna, gissa vem som skrev ALLA RÄTT på 20min? Ajemensan.
En stolt Tess fixar nu sen lunch och laddar inför dagens efterlängtade träningspass, axlar, triceps & mage :)

Fick i mig en ordentlig frukost imorse, för första gången på länge. Jag äter alltid frukost men det har varit i mindre mängd med kompletterande "frukost nr2" på jobbet och en proteinshake däremellan. Men imorse var hungern tillbaka som ett brev på posten och jag har ätit med 2 timmars mellanrum. Det känns bra, medelstora portioner och fokus på proteinet.
Måste verkligen bli bättre på det där med maten.. ska göra mitt bästa med att hålla detta.


Nu ska jag äta min sena lunch och må gott en stund, vila skallen från studier och alla "måsten".
Ha en kanonfin dag allihopa!

Mys med Eros


10 rätt av 10 möjliga!





Charmig bild som får utgöra dagens motivation ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar