tisdag 29 januari 2013

Benpass och ny familjemedlem!

Ajemensan! Vinglade hem på skakiga ben efter dagens benpass! Trappan ner till lägenheten (bor ju på bottenplan) känns alltid som en mardröm dom här dagarna. Men det gick bra. PB i benpress, ett steg närmare årets mål! Känns som en evighet sedan jag var på gymet sist.. fast det var i söndags. Och idag är det tisdag. Jag har ingen riktig tidsuppfattning längre tror jag. 
Dagarna bara ilar iväg.

Hämtade hem lillmissen igår! :D Lotus, 12 veckor gammal. Vilken donna! Hon är envis som få, sätter Nike på plats (tror hon i alla fall) och är smått avvaktande mot främlingar. Men när hon lärt känna en så är hon världens mysigaste! Hon sov på min hals inatt. Inte det skönaste kanske men vad gör man inte för familjen ;) 



33 dagar kvar till semester..! 15 dagar på Gran Canaria! Det blir 15 dagar med cardioträning, alla långpromenader i bergen som är planerade.. Jag kommer se ut som en pinne när jag kommer hem XD


Lotus, lillhjärtat!

Mysmongo <3

Macey Boudreau,
dagens motivationsbild


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar