söndag 6 januari 2013

Halsjäkel. 
Vi höll igång med "Halv åtta hos mig" till tamesjutton kl.01 inatt. Och jag, smart som jag är tänkte ju att "vi bor väll inte så värst långt ifrån varandra, jag kan gå hem". Nej det är inte särskilt långt, det tog 20 min att promenera i raskt tempo. Men att göra det med för lite kläder på när man redan innan är småsnuvig var ingen vidare bra idé. Vaknade med halsont. 
Om det inte ger med sig under dagen får jag hoppa över träningen idag. Jag tränar ALDRIG om jag har feber eller halsont. Ont i huvudet, självklart, då tränar jag. Ont i kroppen av annan anledning, då tränar jag. Snuvig, då tränar jag. Men aldrig någonsin med halsont eller feber. 

Men trevligt hade vi i alla fall, trots att vi var 2 man kort. 
3 rätters efter fransk tema som bestod av grön ärtsoppa (crème nignon kanske det heter?) med hembakat bröd, älggryta med hasselbackspotatis och sallad och därefter en söt och god creme brulee till efterrätt. Tack D, maten var kanongod och kvällen minst lika bra! 

Idag blir det plugg. Igen. 
Hoppas halsen ger med sig.. jag vill inte bli sjuk :( 

Gårdagens pass, ben och mage. 
Har börjat lära mig hur jag ska hitta min vikt för <6 reps.

3 rätters <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar