söndag 20 januari 2013

Det känns konstigt i kroppen. Jag har inte tränat på 6 dagar.. det känns som att något saknas (och jag vet ju vad). Men det är bra, det visar ju att det blivit en rutin i livet.
Körde ett bra pass i måndags, spenderade tisdag-fredag i Umeå och lät kroppen vila från all träning. Var till Hudik igår och tänkte låta bli träningen även då. Idag har jag rejäl abstinens. Så illa att jag knappt har någon motivation.. O_o Ungefär som den där känslan när man varit riktigt riktigt hungrig så att magen skriker, tillslut går det så långt att det inte hörs ett ljud från magen och man blir illamående av maten när man väl äter.
Ja, ungefär så. Fast för träningen.

Får besök ikväll så jag ska passa på att städa undan julen och allt skräp här hemma.. har sagt att även denna dag ska vara till vila (försöka ta en hel vecka "off") men det blir nog lite axel- och bicepsträning med hantlarna hemma i alla fall. Bara lite ;)

Hoppas ni haft en strålande vecka!
Själv blev jag inringd till jobbet (kvalpass, bra pengar till utlandsresan) igårkväll så jag har spenderat natten på avdelningen. Slutade 07, kom i säng 08 och vaknade först vid 12 så min dag har bara börjat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar