lördag 5 januari 2013

Som ni ser så har jag gjort om bloggen en aning, kände att det var dags för lite förnyelse. Kanske pga det nya året? Folk brukar ju vilja ändra på saker och ting då ;) Hoppas ni tycker det blev bra.

Idag är det städa och tvätta, och plugga fram till kl.15. Drar iväg till gymet i eftermiddag, planerar benpass så nu gäller det att ladda ordentligt fram till dess. Vill vara fullproppad med energi! Det ska bli ett riktigt bra benpass har jag bestämt! Läckra spiror är väll bland det tjusigaste som finns? Och jag är inte den som tycker illa om benträning, snarare tvärtom.

Ikväll är det dags för andra omgången av Area 51 "Halv åtta hos mig"! För er som är nya läsare kan jag kort berätta att det är min avdelnings version av det populära TV-programmet med samma namn, ja förutom "Area 51" såklart. Denna gång ska vi till D, blir spännande att se vad han har att bjuda på.

Appropå mat så ska jag ge mig själv en rejäl dos med beröm för veckans kosthållning. Jag har ätit bra och ofta. Bra jobbat Tess, jag får klappa mig själv på axeln och fortsätta kämpa framåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar