torsdag 4 april 2013

Armar [check]

Hej alla glada! 
Kikar in på bloggen och ser att det är massor som har kikat på den redan idag, känns väldigt roligt att det är många som håller koll på vad som händer här, det tackar jag för! :)

Försökte mig på att skriva rapport imorse igen. Hann en pytteliten bit innan jag blev dyngless. Bytte om och drog upp till gymet istället. Fick veta av en ur styrelsen igår att vi väntar ny axelpressmaskin, och tro på tusan att dom höll på att montera dit den idag. Härligt, den ska testas nästa axelpass!

Körde armar idag, både biceps och triceps tills jag skakade i hela överkroppen. Sedan några set mage (crunches med rep i kabel). Tyckte det gjorde lite väl ont i magmusklerna idag, kom på efter en stund att det ju kan bero på träningsvärk efter att jag körde igenom dom igår. Ibland känner jag mig som ett riktigt knäpphuvud. Körde bara 3 set sedan gav jag upp magen, den måste få vila någon gång den med.

Nu bär det snart av mot jobbet, har kvällsvakt 15:30-21:30, imorgon 07-16:30 och lördag 11-21:30. Ledig söndag då det bär av med tåg mot vackra Umeå igen.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar