tisdag 23 april 2013

Planeringsdödardag.

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Jag hade tänkt att den här dagen skulle börja med en före frukost-promenad följt av en sväng till affären och sedan besök av goa Erika.

Kikade kalendern igår, "Tandläkaren kl.12:40 23/4".
Jahapp. Sedärja. Bara till att planera om. Förhoppningsvis hinner vi ses efter tandläkarn i alla fall.
Som pricken över i kunde jag inte somna igårkväll, jag hade huvudvärk, kände mig yr och mådde lite illa. Tänkte att det nog är biverkningar av tabletterna. Men icke, tro på tusan att det var migrän.
Jag har inte sovit många timmar inatt, ett par eller tre på sin höjd. Just nu känns det lite bättre men jag känner mig som överkörd av en ångvält. Blir extra roligt att fara till tandläkaren i den här skicket.


Ställde mig på vågen imorse. -0,5 kg sedan operation. Hm. Det är inte mycket, det kan ha många olika anledningar. Bara det inte fortsätter i samma riktning.

Får börja dagen med gröt och kaffe, och nya Game of Thrones så blir nog även den här dagen bra.

Ta hand om er allihopa, önskar er en toppen.. vad är det för dag? Tisdag?

Väntar hem nya fina Better Bodies-tröjor :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar