lördag 20 april 2013

Lördag då.

Jamen sedär! Vaknade kl.08 och hade inte olidligt ont i handen, bara ont. Tufft! Tänk om det kunde släppa en aning. Kan fortfarande inte ha handen annat än i högläge, tänkte dock prova en kortare promenad idag och se om jag fixar en pulsstigning.

Blev glad när jag ställde mig på vågen.
Har försökt att äta så mycket det går, och hålla mig borta från godis och grejer så gott det går. Man tappar matlusten av läkemedlen, men blir sötsugen emellanåt.
Vikten låg dock på en bra nivå! Det tackar jag för. Och magen är plattare på köpet ;)

Börjar bli rastlös dock. Det är inte mycket kul man kan hitta på samtidigt som man ska ha handen ovanför hjärthöjd. Jag vill träna. Men det är uteslutet :(

Från igårkväll. Måttligt road ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar