tisdag 16 april 2013

Nervös.

Jag har tagit ett viktigt och skitjobbigt beslut.
Istället för att A) Riskera att få små eller stora sår på händerna eller B) Linda in händerna i bubbelplast av risken beskrivet under A, så kommer jag att C) Avstå från dagens gymande.

Helvete.
IMORGON ÄR DET DAGS! Fast jag vågar inte riktigt tro det innan kirurgen ritat den där berömda pilen på min hand och jag ligger på operationsbritsen. Först då kommer jag nog att slappna av.

Fick gå tidigare från jobbet idag, nervositeten gör mig tankspridd och något som liknar ångestladdad.
Kom hem, såg att Nike haltade värre än imorse så jag tog med honom till veterinären. Ett par timmar senare kom han hem med tratt på skallen och AB + smärtlindring utskrivet, han har förmodligen blivit biten på vänster framtass och fått en infektion. Tok-katt. Nu blir vi två som ligger hemma och är dåliga.


Klockan 10:00. Håll tummarna.

Jag försöker att tänka på ovanstående... men det är jobbigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar