tisdag 26 juni 2012

ÄNTLIGEN! Hemma från ett efterlängtat pass på gymet! 4 dagars uppehåll har känts som 4 veckor..
Energin var på topp ca 20min in på passet, och framåt sista seten kändes det som att jag aldrig ville sluta.

I "pauserna" dansade jag runt till min nya musik på mp3n (hur skulle jag klara mig utan denna?), tur jag var ensam i lokalen så folk slapp se mina moves ;) Upptäckte att det hänt mer på armfronten sedan jag sist tog en sån bild, så det fick ju bli en liten uppföljnings-bild på tandpetarna med.

Nu drar åskan fram här över stan. Hurtigheten lönar sig, all träning gjord för dagen. Slapparkväll it is.

Lallade på med mina benpressar, här mitt i med 120kg.
Den bekanta smärtan i vänster ljumske gjorde sig påmind
så det var bara att byta upplägg. Gick på armarna istället.

Det går åt rätt håll ;) Känns faktiskt skönt att det är lååååångt kvar till målet.
Posera i pausen mellan träning och dansande.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar