söndag 24 juni 2012

Tilltalande rubrik.

Jag är så förbaskatotroligtdödligtskitless på att vara sjuk att jag bara vill knyta ihop mig själv och kasta mig i en brunn för nå utsvultna enar att hitta och tugga på! MINST!
Halsondet och febrigheten har i alla fall gått över, men övergått till århundradets jobbigaste snuva. Ibland är jag rädd att det är den där grå substansen bakom pannbenet som har gett upp, packat sina tillhörigheter och tar farväl.

Men slut på gnällandet. Fick i mig min proteingröt imorse (med jordgubbar till för omväxlings skull), tänkte att det skulle bli en pw men kroppen vägrade. Efter en sväng upp till Örnsköldsvik för att fira en nära vän som fyller år (grattis återigen underbara du!) fick jag i mig bra med middag och tänkte att nu attans känner jag att orken kommer tillbaka.. tog tag i mina hemma-hantlar men redan framåt slutet av första setet segnade kroppen ihop. Det finns verkligen noll ork! Det var längesen jag kände mig så risig!

Ska självkurera med allt jag kan komma över, sova tidigt och sova ut imorgon. Håller tummarna än en gång för att vakna med energi och ork, förkylningsfri, för att knata ut på före frukost-pw.

Mindre nöjd med tillvaron.

Motivation 2ooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar