fredag 15 juni 2012

God morgon alla solstrålar!


Efter ett par dagars icke-bloggande är jag tillbaka, har spenderat lite tid med familjen i den lilla byn där jag växt upp. Tog mig ut på en pw före frukost igår, med sprojlans nya lurar till mp3n och solsken kändes det så otroligt bra. Jag är dock en av dom som blir lite snurrig i kolan om jag rör på mig mer än minimalt före frukost, så det blev en kort men intensiv promenad. Ska försöka öka på med några minuter för varje pw, målet är att orka med 1h innan semestern är över.

Det blev gym igår, bland annat rygg. Var inte jättepeppad, hade druckit lite för lite under dagen för att orka prestera maximalt, kanske inte ätit mat av toppklass heller. Min räddning blev det trevliga, och peppande, sällskapet av Sara (http://frittes.wordpress.com/), jag brukar annars träna solo. Starkt jobbat Sara! :)

Skaffade ny frilla igår, känner mig som en helt ny människa. Det är mer rött/svart än vad som syns på bilden nedan, I LOVE IT!

Nu ska jag försöka vakna till.. det blir en tur till stans tillskottsbutik idag och pw ikväll.

Såna här dagar som inte är fullplanerade är guld värda. Helt underbart.


Poserar i nya frisyren


Soffmys med minsta krabaten, min Nike. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar