lördag 9 juni 2012

God morgon alla solstrålar!
Tackar er än en gång för att ni läser min blogg, inte trodde jag att så många skulle vara intresserade av vad jag har att säga. Det smickrar! Den här veckan har varit tung, med mycket skolarbete (återigen, grattis till mig som fixade sista tentan) och en hård arbetsvecka. På gymet har jag känt hur orken sinat fort, men jag har gjort mitt bästa som vanligt. Hemligheten är att aldrig ge upp ;)

Det är lördag, solen skiner, min äldsta lillebror har kommit hem till stan efter att ha tagit journalistexamen (stort grattis brorsan!) så jag ska försöka jaga reda på honom idag. Inte att förglömma träning, och party ikväll! 

Hoppas ni alla får en kanonfin lördag! Passa på att njuta av det fina vädret vet ja! 

Vardags-Tess, på väg till sista arbetskvällen för veckan 120608


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar