tisdag 19 juni 2012

Fantastiska (?) smärta

Tanken var att min sedvanliga före frukost-pw skulle utökas med några minuter, och att tempot skulle vara lite högre än igår (och att pollen skulle hunnit avlägsnas från jordens yta över natten).. Jag tog mig inte ens ur sängen utan jämmer, elände och smärta. Men ut kom jag, och pw blev det, om än i lugnare och mer ostadigt tempo än vanligt. Sån här träningsvärk har jag inte haft på jag vet inte hur länge! Kan inte undgå att känna någon form av hat-kärlek till den, jag är inget fan av smärta men tanken att den kommer från något så väldigt bra gör mig glad.

Idag blir det inte många knop, men kl.18:00 ikväll ska jag eventuellt iväg på något helt nytt, spännande i träningsväg! Yngsta brorsan planerar haka på, kan behöva hans stöd i detta. Har fått höra att det är tunga grejer, det som händer ikväll. Har visserligen testat en gång tidigare, men var jag kanske 13 år gammal då?
Berättar senare vad det handlar om ;) Plan B är gymet.

Ska även testa på ett annat gym här i stan under veckan, Iron Works heter det visst. Har hört och läst mycket positivt om det så det ska bli spännande! 


Ha nu en kanonbra tisdag allihopa! Det ska jag ha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar