söndag 3 juni 2012

Bloggoskulden plockad

Mitt allra första blogginlägg, någonsin. Förmodligen det minst intressanta då pressen på hur och vad jag skriver känns som en ryggsäck storlek oversize fylld med bly som tynger ned axlar, nacke och rygg.
Så jag gör som jag alltid gör, kastar av mig det onödigt tunga och arbetar framåt, ryggsäcken göms någonstans bland allt damm bakom soffan och jag ger mig på att plocka oskulden av mitt bloggande med ett inlägg så spännande att det ger krypningar i byxorna på läsaren.

Jag skulle kunna skriva en avhandling om vem jag är och varför, men jag väljer att korta ner introduktionen till några väl valda ord;
Sjuksköterska, reptilfanatiker, bokmal, partyprinsessa (vid humör), styrketräningsbrud och en allmänt social och öppenhjärtad person.

Jag och min reptil
Just idag är det regn och rusk här i stan, så min dag laddas med inomhusaktiviteter som studier, god mat och småpyssel :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar