måndag 11 juni 2012

Kroppen känns som en påse bly.

Semestern är nära nu, känslan ligger i luften. I mitt huvud har jag redan gått på semester, det gjorde jag nog för 2 veckor sedan. 
Den primära känslan just nu är dock träningsvärk, träningspassen fick ju bli lite omkastade huller om buller förra veckan pga pressat tidsschema. Idag känns armarna som betong med plåt runtom, jädrans anamma vad jag tog i igår. Trots segheten, tröttheten och orkeslösheten. Jag bevisade återigen magkänslan fel, den sa "stanna hemma det blir inget bra pass ändå". Jag svarade något i stil med "skiter man väll i" och knatade till gymet, och fick faktiskt till ett riktigt bra pass. 

Visste ni föresten att bröstkompressioner är förbaskat bra träning? Jag är instruktör i S-HLR och har utbildat mina kära kollegor nu i 2 dagar ;) Lagomt mör i överkroppen vill jag lova. 
Nu blir det stabilt soffläge en stund innan kvällspw. 

Den obligatoriska morgon-proteingröten, mums!

Proteinsmoothie som mellanmål, perfekt
för hektiska dagar då andra mellanmål
knappt hinns med :)

Instruktören försöker få ordning på den tekniska
apparaturen inför stundande livräddning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar