fredag 29 juni 2012

Spännande rubrik.

Otroligt bra träningsdag idag! 1h powerwalk tätt följt av ½h lugnare promenad, och ett riktigt bra pass på gymet ikväll!

Det blev bland annat axlar idag (har återigen fått kasta om träningspassen i mitt veckoschema, tur man är flexibel). Jag börjar alltid med axelpressar, trodde när jag lyfte upp hantlarna att 'det här kommer aldrig gå, jag är för trött', men tjoffs sa det så bokstavligt talat flög vikterna upp och jag fick ett ordentligt pump genom hela setet, och även dom resterande. Kände mig stark, pigg och på strålande humör helt plötsligt! Var återigen ensam på gymet, i alla fall i början av passet, och kunde utöva mina dansmoves under pauserna till musiken i lurarna.. dom här passen är guld värda. När energin är på topp och det känns som att absolut ingenting kan ta den ifrån en. 1h 15min höll jag igång idag, sen var det slut på dom planerade övningarna och jag kände mig väldigt nöjd.

Ikväll är det stabilt soffläge. Kroppen är slut efter dagens bravader.
Ska kika runt efter ett bra träningsschema att köra med endast kroppsvikten som motstånd inför nästa vecka, reser söderut tisdag-lördag och har inte tillgång till gym. Det blir spännande.. 

Borde införskaffa nya träningskläder. Jag är inte den som lägger mycket pengar
på sånt då det inte är kläderna som gör träningen, för mig. Men detta börjar bli slitet.. 

Förespråkar uppvärmning. VIKTIGT!
Här mitt i uppvärmningen av axlarna.

2 kommentarer: