tisdag 5 juni 2012

Träningsvärk, med stort T.
"Så jävla skönt att bara glida ned på stolen här, luta mig tillbaka och lyssna på vad mina kollegor har att pladdra på om.." tänkte jag idag när jag dansade in i aulan, vi skulle ha studiedag med jobbet. Eller hur. Idag var det bland annat praktisk träning i tvångsåtgärder och självförsvar.. träningsvärken har hastigt gått från 5 till 8 på en skala från 1-10. Imorgon kommer den nog vara på 12. 

Snabbt hem, byta om, skryta om min träningsvärk i bloggen, och snart iväg för en trevlig kväll med middag och gott sällskap. 
2 veckor kvar till semester. Men vem räknar ner? Ser fram emot 4 veckor med (extra) intensiv träning och många frestelser på grillen och i baren att hålla fingrarna borta ifrån.



Dagens bröst- och axelpass flyttas till imorgon, ett av mina favoritpass då jag brukar ha oändligt med energi. Hoppas på fint väder så det kan bli en skön kvällspromenad ikväll efter middagen, kanske ska skriva ett hotbrev till vädergudarna? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar