lördag 7 juli 2012

Bildbomb

Äntligen hemma igen då, fast jag har faktiskt tillbaka-längtan redan. Norrköping är så vackert, att jag dessutom har all släkt på mammas sida där gör ju inte saken sämre. 
Det blev lite kringresande, besök på Kolmårdens djurpark och ännu mer resande. En del promenader och lite "bergsbestigning". Lägger ut ett antal bilder här nedan och låter dom tala för sig själv. Det blev en bit över 100 bilder inne på djurparken, har valt ut bilderna på djuren som ligger mig närmast hjärtat ;)
På måndag påbörjas sista semesterveckan, känns både skönt och tråkigt på samma gång. Ska njuta allt vad jag kan av sista veckan, det blir mycket träning (träningsabstinensen är hööög...). 
Ha en fortsatt härlig helg nu allihopa! :)

Intressant läsning på resan ner

Första dagen, vackert väder och besök till Söderköping

Promenad uppför trappan längs Ramunderberget

Mumsa glass på Smultronstället, denna beställde jag ;)

Rosenträdgård i Söderköping

Andra dagen, planerar utnyttja solen för lite färg på benen ;)

En liten del av morfars otroliga trädgård

Yours truly.

Jaaaaaa jag blev 9 år igen! XD Tredje dagen blev det till att besöka alla djur!

Från delfinshowen

Tänkte ta med mig henne hem, men väskan var för liten..

Jag ÄLSKAR reptiler! Tropicariet var dagens höjdpunkt.. leguaner <3

Vackra kameleonter

Gila ^^

Svart mamba.. love..

Boomslang.. helt fantastiskt smidig, snabb och vacker

Haaaajar.. 

Nya datorväskan.. inhandlades under nedresan.. "Get carried away",
den heter numer Sex and the City-väskan. Såklart.

Mhmm.. MIN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar