måndag 2 juli 2012

Huvudvärk de luxe

Jag har provat allt.. kaffe, alvedon, ibumetin, mat, vatten, vila, massage.. vad i hela fridens namn kommer huvudvärken ifrån? Kanske är vädret, det ligger åska i luften, igen. Men den rackarns värken tar all energi från allt annat.

Magen skriker. Oxfilén ligger i ugnen, mums.. och potatisklyftor till. Det kan knappast bli mycket bättre.
Jag är oerhört dålig när det gäller att komma på matidéer. Det blir oftast väldigt enkla rätter utan en massa krussiduller. Huvudsaken är väll att det smakar bra? ;)

Har (äntligen) införskaffat ett par nya träningsbrallor! Ville ha ett par som går till knäna, det blir så oerhört varmt i långbyxor på gymet tycker jag, får alltid vika upp mina. Men dom här satt faktiskt riktigt bra och var sköna. Något material som inte känns för varmt, och nå "ventilationssystem" längs med utsidan benen. Najs! Dessutom har dom ett litet snöre längst ned så jag kan göra dom kortare om jag vill. Och dom var på REA.. för att tillägga ;)

Imorgon far jag ner till släkten min i Norrköping. Ser verkligen fram emot detta, har inte varit neröver på flera år. Packar ner träningskläder så det kan bli före frukost-pw och någon form av träning med den egna kroppsvikten (som jag nämnde här i något tidigare inlägg).

Ta hand om er där ute nu och passa på att njuta av sommaren medan vi har den!

Har gjort ett armband åt mig själv.. "Strong" står det,
tyckte jag gjort mig förtjänt av det ;)


Snyggbrallor! Inga betterbodies dock, men fina är dom i alla fall. Och sitter bra ;)

Nödlösning på gårdagens lunchproblem.
Självplock-sallad från ICA. Ett tjockt lager kalkon och kyckling
följt av ett tunt lager pasta och ett tjooockt lager sallad. Och en slev keso ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar