tisdag 10 juli 2012

Orkeslös men inte hopplös?

Idag har min energi legat på 0 konstant. Vars tog all ork och kraft vägen?
Det regnar ute. Vanligtvis låter jag inte det hålla mig borta från promenader, men idag har jag verkligen absolut ingen motivation. Har i alla fall inte haft. Den kanske kommer tillbaka under sena eftermiddagen? Eller ikväll? Borde städa. Men om inte orken finns till det jag tycker är roligt, hur ska då orken finnas till för det som är skittråkigt?

Äsch. Middag på det här så kanske det känns bättre sen.


Dagens motivationsbild.
Behöver omkring 1000 såna här för att väga upp
för den minimala energin i kroppen.

2 kommentarer:

  1. låter som jag idag det där..=) fast städning blev faktiskt av för min del..men inte morgonpromenaden..men ett bröst och magpass ska iaf rivas av :) hoppas din motivation också infinner sig=) tycker du gör ett grymt jobb! "kram"

    SvaraRadera
  2. Vad du varit duktig då! :) Hoppas en sån där energignista når mig någon gång under kvällen med. Tack så mycket! Kramar!

    SvaraRadera