onsdag 11 juli 2012

Vilodag

En välförtjänt sådan. Och vilodagen passar sig riktigt bra just idag.. sovit halvdant, slutkörd i hela kroppen efter dom senaste 3 dagarna med hård träning plus att jag haft schemat i princip fullt för dagen. 

Ni vet redan att jag fallit pladask för styrketräningen (vilket jag i början av förra året aldrig hade vågat drömma om) och att en av mina största passioner är reptiler, men jag är också en sån där som gärna tror sig ha gröna fingrar. Jag älskar växter! Jag är inte särskilt påläst, men jag försöker. 

Min dröm är att bo i en oas av reptiler och exotiska växter! I verkligheten kanske det blir en större lägenhet med flera stora terrarier och tonvis med fantastiska växter! Shoppade loss på blombutikerna i stan idag, hittade en del intressanta plantor.. 

Vilodag! Då byts motivationsbild mot idolbild.
Idag spelas Fergie non stop. Nästan.

Det blir vilomys i soffan med Eros.

Jag blev kär i den här märkliga saken!

Love!

Ska minsann odla egna kaffebönor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar