torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans!

Klockan är 13:45 och jag skulle kunna gå och lägga mig för dagen, hur hemskt är inte det? XD Börjar nog slappna av i skallen nu, förbereda inför myshelgen i fjällen. Bilen rullar från stan kl.17 idag.

Hade tjejerna över igårkväll, finaste R och E. Vad skulle jag ta mig till utan dom? Jag har aldrig varit den som gärna umgås med tjejer, har alltid varit mer för att hänga runt med grabbarna (förutom mina 3 tjejkompisar 1an-9an). Under gymnasiet var det ingen större förändring. Bästa kompisen var en av grabbarna i klassen som även bodde i samma studenthus, ärligt talat hade jag väldigt svårt för många av tjejerna på Nordvik. Undantaget ett par stycken. Under sjuksköterskeprogrammet träffade jag två tjejer som kom att bli väldigt goda vänner, och på jobbet nu har jag träffat ytterligare ett par. Undrar lite varför det är så? Min teori är att det nog inte handlar om huruvida det är en tjej eller kille, utan snarare om människans personlighet. Jag trivs helt enkelt bättre bland mina vänner.. självfallet, vem gör inte det? Men det är ändå lustigt att jag trivts med så få brudar.. jag kan inte släppa det.

Nog om detta.
Körde på med axlar, biceps och triceps idag. Försöker pressa ihop veckans pass så jag ska hinna med allt. Nu är det bara ben kvar och dom får pressas på söndag när jag kommer hem.

Nu ska här städas och packas inför resan.
Ha en supermysig Alla hjärtans dag <3

Vacker motivationsbild <3

Alla hjärtans dag-present från finaste E <3

Dålig bild.. (borde verkligen ta tag i det där att låta någon anna fota ryggen..)
Men bredden börjar smyga sig på :D

4 kommentarer:

  1. Mirin' the progress.
    Fortsätt så!
    Qt

    /M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack darl', jag gör mitt bästa.
      Det är skönt att ha en sysselsättning som tar tid från tung vardag..

      /T

      Radera
  2. "Livet blir inte lättare. Du blir bara starkare."
    Har själv gått väldigt hårt åt träningen i enbart tre månader och är väldigt förvånad över vad jag hittils har åstadkommit.
    Det är skönt att se att du mår bra, jouli.

    /M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är sant.
      Att du är förvånad tar jag som något positivt, så bra jobbat.
      Jao. Men jag skriver inte allt i bloggen vet du, den skrapar bara lite på ytan. Men jag mår rätt bra. Skönt att ha träningen att falla tillbaka till ibland.

      Ta hand om dig och fortsätt förvåna dig själv darl'.

      /T

      Radera