onsdag 6 februari 2013

Axel- & tricepspass!

Är ledig idag. Passade på att ta en avkopplingsmorgon med lite serier på datorn, bad, nagelfixande och kattmys. Därefter bar det av mot gymet för ett kort men intensivt axel- och tricepspass. Eftersom baksida axlar körs under ryggpasset och framsida axlar under bröst- & bicepspasset denna vecka så blev det idag endast axelpressar och hantellyft åt sidan, följt av pushdowns i kabel och dips med vikt. Avslutade med 15 min intervaller på cykel.. nu är jag slut XD

Jag satt och kikade runt på modebloggar imorse. Jag tror inte att jag själv är särskilt modemedveten, men det är lite småroligt att se vad som är populärt nu och då. 
Ser ut som att dom där hemska "klo-naglarna" är på väg bort, ni vet dom där som man filat till toppen på så nageln ser ut som en klo. Det måste vara bland det fulaste jag någonsin sett. Näst efter brallor som hänger halvvägs ned på arslet, eller till och med under häcken. Huva. 

Magen kurrar.. till middag blir det lax med min goda sweet n sour-sås blandad med hackade cashewnötter ovanpå, och en gooood sallad till, med fetaost såklart! :D 

Skulle kunna sträcka mig så långt som denna längd på naglar.. kanske.
Mest för det läckra mönstret då ;) 

Gran Canaria <3 Inte ens en månad kvar nu!

Morgonbad <3

På G till jobbet mitt ^^

Jag och karln var ut och åt tapas på Saffran häromveckan.
Rekomenderas varmt, väldigt god mat till bra pris :)

Myshjärtat hittar varm och skön sovplats <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar