onsdag 27 februari 2013

Räknar ner..

Äntligen klar med rapporten! YES! Inskickad och klar!

Vaknade med spränghuvudvärk imorse, huttrade och kände mig frusen och varm samtidigt. Vet inte om jag tempade, men med största sannolikhet var det så. Alvedon och Ipren gjorde susen, frukost och kaffe på det så kom jag igång med skolarbetet. Har monterat ihop katternas vattenfontän med som jag fått av en underbar kollega, hon som jag och Erika var och hälsade på för ett par veckor sedan.
Lotus tycks inte riktigt förstå sig på den, hon boxas med den istället. Får se om allt vatten ligger på köksgolvet när jag kommer hem från jobbet ikväll..

Idag blir det besök på Forex för att hämta slantarna till resan. Lunch på stan och sedan iväg till jobbet. Tar en dag vila från träningen, kroppen mådde pyrt imorse och det är nog bäst att lyssna på den. Kämpar vidare imorgon om det känns bättre.

4½ dag kvar.. men vem räknar ner? ;)

För en blogg som var tänkt endast till dom närmaste vännerna, så känns
den där siffran rätt skoj :) Hade rekord härom månaden, då var det upp på nära 1000 ^^
Tack till alla er som läser! <3


Bikiniöverdelen som inskaffades igår :)

Ryggsäck och "jäkla bra"-strumpor till bergsvandringarna. 

Lotus börjar förstå nya vattenfontänen..

<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar