måndag 11 februari 2013

Måndagsbildbomb!

Hahaaaa träningsvärk igeeen..! Jag som testade det "kända knepet" att stretcha ut ordentligt efter passet, tro på fasen att det gör tamesjutton lika ont ändå XD "Stretcha så minskar träningsvärken.." jo tjena.

Efter att ha skjutsat karln till jobbet imorse så slocknade jag om. Självfallet. Har sovit som en kratta hela helgen och det har varit fullt ös på jobbet, och jag har tagit ut mig med 3 hårda pass under min 4 dagars arbetshelg, så kroppen var trött. Nu har jag fått i mig lite (inte allt för nyttig) mat och ett par koppar kaffe. Ska iväg och småshoppa lite innan det bär av mot överraskningsbesöket.
En ledig måndag spenderas bäst i goda vänners sällskap, och Erika (klicka på hennes namn för att komma till hennes blogg) är en av mina närmaste vänner. En helt otroligt härlig tjej <3

Tvättstuga ikväll (skittråkigt). Så jag passar på att köra ett pass på Bosvedjans gym ikväll. Har inte riktigt bestämt mig för vad dock, har inte lagt upp planen för veckans pass än. Måste omprioritera inför fjällresan på torsdag.

Skickar ut en smärre bildbomb från dom senaste dagarna ;)


Stiliga Nike <3

Kattbus <3 Jag vet inte riktigt vad Lotus pysslar med.. 

Från förra veckans ryggpass.

Lätt uppvärmning med 2x20.
Ska försöka få med mark på åtminstone varannan veckas ryggpass. 

Bättre bild på den fina väskan jag fick i Alla hjärtans dag-present <3 

Jag och Erika myser på i varsin fotölj med filt och kaffe på lunchrasten, bild från igår.
Sedan kan man ju alltid göra som A och slockna på en av sofforna ;)

Hjärtat mitt överraskade med hemmagjort tapas-fat för 2 ;)
"Byggar-Tapas, en massa protein och lite fett"

Lill-hjärtat Lotus <3

Veckans studier. Urk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar