torsdag 28 februari 2013

Laddar... laddar..

Betalat räkningar [check]
Fundera över iPhone 5.. [pågår]
Dricka abnorma mängder kaffe [check]
Promenad i vårsolen [sker under dagen]
Träning [sker under dagen]
LEDIG FRÅN JOBBET [ajemensan, hela dagen]
Ladda för sista arbetsdagen imorgon [kommer dansa runt på avdelningen]
Börja packa resväskorna [bara 3 dagar kvar till avfärd..!]

Som ett brev på posten började jag nyss att blöda näsblod.. brukar vara tecken på att kroppen frisknar till från förkylningen. Toppen! Då kanske jag slipper snörvla när jag far till dom underbara öarna i värmen. Svårt att dricka kaffe med en papperstuss i näsan nu bara. Attans.

Det enda dåliga med att sova länge på förmiddagarna (till kl.9 räknar jag som evighetslångt) när man är skittrött är att alla måltiderna blir framskjutna. Får äta med täta mellanrum XD
Numera är jag hungrig som få när det gått 2 timmar sedan senaste måltiden. Så det är banne mig ingen dans på rosor dom dagar då det är hektiskt på jobbet och man inte hinner äta förrän efter 4-5 timmar. Då är jag ingen rolig person att ha å göra med, blir sådär fånigt grinig när jag är hungrig ;)

Ha en toppenfin torsdag nu allihopa! <3

Motivationsbild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar